• Op 26 en 27 september 60% korting op Westpaw knuffels
  • Pak de 60% korting met Vouchercode: WEST60
Gratis verzending NL en BE
Voor 16.00 besteld - Zelfde dag verzonden
30 dagen retour recht
Telefoonnummer: +31 (0)418 - 653115

Retourneren

Retourneren met ingang van 1 november 2018

U bestelt zonder enig risico want u kunt uw bestelling retourneren binnen de bedenktijd van dertig dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u het product ontvangt. Heeft u meerdere producten ontvangen en niet alles in een keer geleverd gekregen? Dan gaat de bedenktijd in op het moment dat u het laatste product van uw bestelling heeft ontvangen.

Tijdens de periode van bedenktijd kunt u uw bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking retourneren.
U kunt het product passen, maar zorg er dan wel voor dat u het product volledig schoon (dus zonder haren/vuil/reuk/viezigheid/krassen etc), compleet met de originele labels en geheel onbeschadigd in de onbeschadigde originele verpakking terugstuurt.
Verzegelde producten kunnen na het verbreken van de verzegeling niet geretourneerd worden.

Producten die retour gezonden worden kunnen NIET geaccepteerd worden in het geval van:

  • Bedenktijd verlopen
  • Onvoldoende frankering
  • Producten waarvan de verzegeling is verbroken
  • Beschadigde produkten
  • Produkten waarvan onderdelen ontbreken
  • Producten die gebruikerssporen (haren/vuil/reuk/viezigheid/krassen etc.) vertonen
  • Labels ontbreken of zijn verwijderd van het product
  • Zonder originele verpakking of kapotte verpakking
  • Producten die op basis van hygiene niet geretourneerd kunnen worden (luiers, incontinentie producten, plasmatten etc)
  • Verzorgingsproducten zoals Shampoos, Lotions, Anti vlooi middelen, homeopathische middelen, tandpasta, tandenborstels, zalf, oor- neus- en oogproducten etc
  • Hondensnacks
  • Artikelen met een persoonlijke borduring.
  • Artikelen die voor u speciaal zijn besteld;
  • Gratis- of bonus producten.

Let op, retourneer uitsluitend indien uw product voldoet aan de voorwaarden voor retourneren.
Indien producten voldoen aan bovenstaande uitzonderingen, wordt er geen retourbetaling uitgevoerd, uw eigendom op deze producten vervalt, wij vernietigen de producten.

Aanmaken van een retourzending.

Bij onze post-aanname wordt gecontroleerd of het bestelnummer aan de buitenzijde van de verpakking zijn vermeld, ontbreekt deze informatie dan wordt de zending geweigerd en naar u geretourneerd, de kosten zijn voor uw rekening.

Werkwijze aanmelden en verzenden van artikelen. 

  • Het retourformulier is meegeleverd met uw bestelling.
  • Vul op de retourbon=labe het bestelnummer in
  • Verpak het product
  • Knip dit deel van de bon uit en plak dit aan de buitenzijde van de verpakking.
  • Frankeer uw product voldoende en zorg voor bewijs van verzending en ontvangst (uw keuze, wij zijn niet aansprakelijk voor het verloren gaan van producten tijdens uw verzendproces).

Indien uw retourzending onder de haren, viezigheid, gebruikt is, of zonder de originele verpakking/etiketten wordt terug gezonden, wordt deze NIET geaccepteerd en NIET retour betaald, het artikel wordt gedoneerd aan een goed doel in onze buurt, uw eigendomsrecht vervalt!

U bent zelf verantwoordelijk dat wij het pakket ontvangen, zorg voor een bewijs van aflevering door diegene die het pakket bij ons aflevert.

Na ontvangst verwerken wij uw retourzending
Als de retourzending door ons NIET geaccepteerd wordt (zie bovenstaande voorwaarden) ontvangt u geen geld retour. U ontvang hierover een emailbericht.
Na acceptatie van de artikelen ontvangt U het aankoopbedrag (minus evt kortingscodes etc. die u heeft gebruikt) binnen 14 dagen retour, via de betaalwijze waarmee u heeft betaald.

Retour - omruilen in de showroom

U kunt uw retour afleveren in de showroom. Snel en gemakkelijk! Neem altijd het ingevulde retourformulier mee naar de winkel!
U vindt hier de routebeschrijving.

Ruilen van een artikel

Wij hebben géén omruil procedure. U dient het artikel wat u retour wilt sturen, retour te zenden conform de retourprocedure. En het nieuwe artikel online te bestellen.

Ongedaan maken bestelling, ontbinding aankoop.

U wilt de bestelling annuleren en heeft het artikel nog niet ontvangen? Stuurt u ons een email met vermelding van het bestelnummer en het verzoek de bestelling te annuleren.
Als uw bestellng de status - Verzonden - heeft, wacht dan de levering af en retourneer de bestelling conform de retourprocedure.

Laatst bekeken